Najczęściej kupowane

Informacja

Producenci

UWAGA! Alkomat przesłany bez wypełnienia formularza RMA nie będzie serwisowany. Pamiętaj aby wypełnić formularz RMA i dołączyć go do przesyłki.
Jeśli nie masz drukarki zapisz na karteczce swoje imię i nazwisko oraz wygenerowany numer RMA.

ZOBACZ JAK ZAPAKOWAĆ I WYSŁAĆ ALKOMAT



1 - ZAPAKUJ ALKOMAT

Zapakuj alkomat do koperty bąbelkowej, tak żeby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Nie musisz dołączać żadnych akcesoriów, baterii, pokrowców. Zaadresuj kopertę na 

Serwis Alkomatów

Duńska 9, bud. DELTA 

54-427 Wrocław

oraz w lewym górnym rogu zapisz swój adres do wysyłki zwrotnej. Pamiętaj żeby dołączyć do środka karteczkę z Twoim imieniem, nazwiskiem, numerem telefonu kontaktowym oraz adresem do wysyłki zwrotnej jeśli jest inny niż na kopercie.

2 - NADAJ PACZKĘ NA POCZCIE

Przygotowaną paczkę zanieś do najbliższej placówki Poczty Polskiej. Poproś o nadanie przesyłki jako "List Polecony". To bardzo ważne! W przeciwnym wypadku nie będziemy mogli zlokalizować przesyłki jeśli zaginie na poczcie. Zachowaj potwierdzenie nadania.

3 - OCZEKUJ PRZESYŁKI LUB KONTAKTU OD SERWISU 

W momencie kiedy odbierzemy Twój alkomat w serwisie poddamy go ekspertyzie i kalibracji. Potrwa to maksymalnie 1 dzień roboczy. Jeśli kalibracja przebiegnie pomyślnie wyślemy do ciebie kuriera za pobraniem. Gdyby okazało się, że Twój alkomat wymaga dodatkowych napraw nasz serwisant skontaktuje się z Tobą, poinformuje o dodatkowych kosztach i zapyta czy wyrażasz zgodę na dokonanie takiej naprawy.

MASZ JAKIEŚ PYTANIE ? - ZADZWOŃ 

Na wszystkie pytania odpowiemy pod numerem telefonu podanym poniżej:

TEL: (71) 712 83 05

KOM: 501 152 159