Najczęściej kupowane

Informacja

Producenci

UWAGA! Alkomat przesłany bez wypełnienia formularza RMA nie będzie serwisowany. Pamiętaj aby wypełnić formularz RMA i dołączyć go do przesyłki.
Jeśli nie masz drukarki zapisz na karteczce swoje imię i nazwisko oraz wygenerowany numer RMA.

ZOBACZ JAK ZAPAKOWAĆ I WYSŁAĆ ALKOMAT



1 - ZAPAKUJ ALKOMAT

Zapakuj alkomat do koperty bąbelkowej, tak żeby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Nie musisz dołączać żadnych akcesoriów, baterii, pokrowców. Zaadresuj kopertę na 

Serwis Alkomatów

Ul. Fabryczna 16H 

53-609 Wrocław

oraz w lewym górnym rogu zapisz swój adres do wysyłki zwrotnej. Pamiętaj żeby dołączyć do środka karteczkę z Twoim imieniem, nazwiskiem, numerem telefonu kontaktowym oraz adresem do wysyłki zwrotnej jeśli jest inny niż na kopercie.

2 - NADAJ PACZKĘ NA POCZCIE

Przygotowaną paczkę zanieś do najbliższej placówki Poczty Polskiej. Poproś o nadanie przesyłki jako "List Polecony". To bardzo ważne! W przeciwnym wypadku nie będziemy mogli zlokalizować przesyłki jeśli zaginie na poczcie. Zachowaj potwierdzenie nadania.

3 - OCZEKUJ PRZESYŁKI LUB KONTAKTU OD SERWISU 

W momencie kiedy odbierzemy Twój alkomat w serwisie poddamy go ekspertyzie i kalibracji. Potrwa to maksymalnie 1 dzień roboczy. Jeśli kalibracja przebiegnie pomyślnie wyślemy do ciebie kuriera za pobraniem. Gdyby okazało się, że Twój alkomat wymaga dodatkowych napraw nasz serwisant skontaktuje się z Tobą, poinformuje o dodatkowych kosztach i zapyta czy wyrażasz zgodę na dokonanie takiej naprawy.

MASZ JAKIEŚ PYTANIE ? - ZADZWOŃ 

Na wszystkie pytania odpowiemy pod numerem telefonu podanym poniżej:

TEL: (71) 712 83 05

KOM: 501 152 159