Najczęściej kupowane

Informacja

Producenci

Promocje

UWAGA! Alkomat przesłany bez wypełnienia formularza RMA nie będzie serwisowany - pamiętaj aby wypełnić formularz RMA.
Jeśli nie masz drukarki zapisz na karteczce swoje imię i nazwisko oraz wygenerowany numer RMA.

ZOBACZ JAK ZAPAKOWAĆ I WYSŁAĆ ALKOMAT



1 - ZAPAKUJ ALKOMAT

Zapakuj alkomat do koperty bąbelkowej, tak żeby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

Do paczki dołącz Wypełniony formularz RMA lub karteczkę z numerem RMA, imieniem, nazwiskiem i numerem telefonu.

PAMIĘTAJ ABY ZAŁĄCZYĆ KARTĘ GWARANCYJNĄ (Jeśli posiadasz) !

 

Nie musisz dołączać żadnych akcesoriów, baterii, pokrowców. Zaadresuj kopertę na 

Serwis Kalibrujemy.pl

Al. Grunwaldzka 212 lok. 2/7
80-266 Gdańsk

 

2 - NADAJ PACZKĘ NA POCZCIE LUB KURIEREM LUB SKORZYSTAJ Z NADANIA W PACZKOMACIE

Przygotowaną paczkę zanieś do najbliższej placówki Poczty Polskiej lub zamów kuriera. Jeśli wybierzesz pocztę, poproś o nadanie przesyłki jako "Polecona". To bardzo ważne! W przeciwnym wypadku nie będziemy mogli zlokalizować przesyłki jeśli zaginie na poczcie. Zachowaj potwierdzenie nadania.

NOWOŚĆ ! Podczas wypełniania zgłoszenia RMA masz także do wyboru opcję nadania w paczkomacie (kosztuje to 12 zł). Wystarczy podejść do paczkomatu i podać wygenerowany w zgłoszeniu kod nadania  (pojawia się pod koniec zgłoszenia oraz wysyłany jest na twojego maila i do aplikacji inpost), umieszczasz paczkę w skrytce i trafia ona na nasz serwis.

 

3 - OCZEKUJ PRZESYŁKI LUB KONTAKTU OD SERWISU 

W momencie kiedy odbierzemy Twój alkomat w serwisie poddamy go ekspertyzie i kalibracji. Potrwa to maksymalnie 1 dzień roboczy. Jeśli kalibracja przebiegnie pomyślnie wyślemy do ciebie kuriera za pobraniem lub jeśli wybrałeś przedpłatę, otrzymasz od nas dane do przelewu po zakończonej kalibracji. Gdyby okazało się, że Twój alkomat wymaga dodatkowych napraw nasz serwisant skontaktuje się z Tobą, poinformuje o dodatkowych kosztach i zapyta czy wyrażasz zgodę na dokonanie takiej naprawy.

 

MASZ JAKIEŚ PYTANIE ? - ZADZWOŃ 

Na wszystkie pytania odpowiemy pod numerem telefonu podanym poniżej:

TEL: (58) 500 88 62